יום שישי, 6 באפריל 2012

הבדלה יצחק - עידוד מהממשלה ועיריית רעננה לתמ"א 38

עיריית רעננה תקדם תמ"א 38 באמצעות חברה עירונית
עיריית רעננה פנתה באחרונה למשרד הפנים בבקשה ראשונה מסוגה לאשר לחברה העירונית לפיתוח רעננה, לשמש כחברה יזמית לפרויקטים של תמ"א 38 בעיר.
בעיריית רעננה הסבירו את היוזמה כחלק ממדיניותו של ראש העירייה, נחום חופרי, המעוניין לקדם את יישום תמ"א 38 בעיר ורואה את החשיבות הרבה שבתכנית למיגון מפני רעידות אדמה, חידוש פני העיר ושיפור איכות חייהם של התושבים.
כמו כן, הודיעו בעיריית רעננה כי מתוך 60 בקשות למימוש תמ"א 38, אושרו כבר 49 תכניות חדשות, כאשר ל-20 מתוכן כבר הונפקו אישורי בנייה. בעירייה צופים כי אישור היוזמה יביא להגדלת מס' הבקשות להיתרים וכן להאצת תהליכים לקבלת היתרים עפ"י תמ"א 38.
נחום חופרי: "זהו צעד חשוב נוסף בהתחדשות העירונית הכוללת של רעננה. אני מאמין שמשרד הפנים יראה בחיוב את המודל שמציעה רעננה, שנועד לקדם הליכי תכנון שמטבעם הינם מסורבלים. אני בטוח שהמודל של רעננה יהווה תקדים ותמריץ לרשויות נוספות לפעול בדרך זו, כך שיפתחו הזדמנויות חדשות ובטוחות בפני התושבים שלהן".
הממשלה מעדיפה את תמ"א 38 על פני פינוי-בינוי
יצחק הבדלה
פרויקטים של תוכניות "פינוי-בינוי" טומנים בחובם שני יתרונות: הם מגשימים את מטרות המדינה, ובהן התמודדות עם המחסור בקרקע וניצול התשתיות הקיימות;

לקריאת הפוסט במלואו - יצחק הבדלה

יצחק הבדלה, מנכ"ל קבוצת נישה אחזקות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה